Distribuţii    Contact    Homepage

Integrare

December 13th, 2006

In ultima vreme, exista doua constante in discutiile din jurul nostru: integrarea europeana si certurile politice. Am fost surprins de numarul in crestere de clienti si parteneri care se tem de integrare – si incearca sa cumpere software, sa introduca sisteme IT mai solide, sa se pregateasca intr-un fel de ceea ce va veni. In mod sigur, nu va fi usor. In toate domeniile, mari companii asteapta sa intre pe piata monedei forte – leul (cred ca ati auzit ce crestere spectaculoasa a avut moneda nationala comparativ cu dolarul :). Parerea mea este ca numai cei care vor sti sa ramana aproape de client sunt cei care vor merge mai departe.

Insa, ca sa revin la subiectul anului, imi amintesc de un e-mail dat de Nicoleta la inceputul lunii: cresc preturile la software! Am sa citez mai jos un fragment din e-mail-ul dat catre parteneri: More »

Panaceum universal ?

November 19th, 2006

Pentru majoritatea covarsitoare a organizatiilor de succes, informatia si tehnologia informatiei sunt cele mai importante valori. Bazele de date, informatiile financiare, cifrele contabile, profilele angajatilor si multe alte documente constituie nucleul de procesare al estimarilor si al planurilor de afaceri, determinand in final viitorii pasi ai unei firme intr-o piata extrem de dinamica.

Pilula albastra
Au trecut multi ani pentru ca o pilula sa rezolve milioane de clipe de frustrari. Au trecut deja ani buni pana cand am reusit sa avem orice obiect ne dorim printr-un singur click. Am reusit sa evoluam – in unele privinte. Cu pretul deschiderii oricaror granite.

In prezent, pentru a fi competitiv, trebuie sa primesti, procesezi si trimiti informatia cat mai rapid si mai sigur, tuturor partenerilor. In acelasi timp, aceasta deschidere spre exterior aduce cu ea nenumarate riscuri, pe care un management modern trebuie sa si le asume impreuna cu eforturile necesare minimizarii lor. Dar cum procesul de comunicare se realizeaza intotdeauna in ambele sensuri, pericolele nu vin doar din exterior. More »

Ecuatie cu 3 necunoscute

November 19th, 2006

Tehnologie, Marketing si Vanzari – ecuatie cu trei (ne)cunoscute

Ne place sa creem situatii interesante si sa le analizam. Sa vedem unde este esenta si daca aceasta s-a pierdut sau nu. Cu toate acestea, in acest white paper nu a trebuit nimic inventat, pentru ca ecuatia exista si trebuie rezolvata zilnic de unii dintre noi. Daca ne dorim sa facem diferenta.

Unde-s doi, vanzarea creste
Astazi, companii importante aloca fonduri masive pentru marketing, sperand ca acestea vor multiplica profitul atat de intens urmarit. Astazi, marketingul si ai sai „marketingi” (ciudat cuvant inventat in argoul bransei), au devenit vedetele momentului, fiind omniprezenti in reviste, la TV si, evident, pe Internet. Aceasta anticamera a vanzarilor devine din ce in ce mai luminata de reflectoarele celebritatii, mari „guru” de peste tari si mari venind si prin aceste locuri sa tina lectii de marketing, brand si public relations si fiind primiti cel putin la fel de bine ca niste vedete rock de prima mana. Astazi, politicieni, economisti si pasionati de tehnologie sunt cu totii fermecati de atotputernicia acestui nou tip de profeti si clarvazatori: expertii in marketing. More »

Buna ziua tuturor!

October 29th, 2006

Acesta este primul post.

Importanta unui blog de afaceri este discutata pe larg la ora actuala. Deocamdata, ideile de baza sunt diferite si diametral opuse: pierdere de timp versus deschidere si transparenta in business. Mi se pare interesant ca tocmai cei care spun ca managementul timpului este la fel de important ca cel al companiei sunt exact cei care astern zilnic pagini intregi de idei si consideratii.

Prin urmare, sa fim scurti si concisi in acest prim post. Bine ati venit pe blogul Radient, sustinut – in limita timpului – de subsemnatul. Vremurile in care existam sunt in continua schimbare, mai ales in contextul tehnologiei care ne inconjoara. A alege intre ceea ce este oportun si ceea ce este ori gunoi, ori pierdere de energie, este foarte important.

Impreuna sunt sigur ca vom alege bine.

Bogdan Sarbu